Complimenten of verbeterpunten

 

Ik heb een klacht over Plantenbakken & Zo, wat nu?

Excuses, excuses en nogmaals excuses! Klanttevredenheid staat heel hoog in het vaandel voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, want jij ervaart daar de gevolgen van. 

 

Hoe nu verder?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke werkdag bereikbaar via telefoon of email.
  • Ben je niet tevreden met het antwoord? Laat het ons per email weten. Wij overleggen in ons team hoe wij jou toch het beste kunnen helpen!
  • Mochten we er samen niet uitkomen, kun je altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

 

Ik wil Plantenbakken & Zo een compliment geven, kan dat?

Een compliment ontvangen wij natuurlijk heel graag! Vooral omdat je er andere potentiële "plantenbakkenzoekers" mee helpt. Na het verzenden van je bestelling ontvang je namelijk van ons een uitnodiging om ons te beoordelen op Kiyoh, de reviewsite voor webshops. Heb je deze uitnodiging gemist? Op de website van Kiyoh kun je ons ook beoordelen. 

Klantenservice

Klantenservice

Stel je vraagStel je vraagStel je vraag

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Verzenden Verzenden