Betaalmethoden

 

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen bij Plantenbakken & Zo?

Jij mag kiezen hoe je wilt betalen! Welke methode je ook kiest, er is altijd een veilige betaalomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je herkent een veilige verbinding aan het groene slotje in je browser. 

IDEAL:
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Met iDEAL kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Plantenbakken & Zo maakt gebruikt van de iDEAL service via Sisow; dé internetkassa voor betalingen in webshops. 

PAYPAL: 
Met PayPal betalen is bij Nederlandse webwinkels gratis. Transactiekosten worden aan de verkoper doorberekend zodat jij zonder extra kosten kunt winkelen. Naast je gegevens beschermt PayPal ook je aankopen! 

VOORUITBETALING:
Met vooruitbetaling betaal je het bedrag nadat je de bevestiging van je bestelling hebt gehad. Het verschuldigde bedrag kun je gewoon gemakkelijk handmatig invoeren en overmaken op NL34 RABO 0154 7487 81 tnv Plantenbakken & Zo B.V.
Vermeld wel je ordernummer! Als het bedrag is overgemaakt gaan we aan de slag om je bestelling klaar te maken voor transport. We brengen je hiervan uiteraard op de hoogte!

Klarna Pay Later (ACHTERAF BETALEN):
Als je bij het bestellen kiest voor Klarna kun je achteraf betalen. Je ontvangt binnen 2 dagen nadat de bestelling is bevestigd per email een digitale factuur van Klarna. Vanuit deze email kun je eenvoudig binnen enkele stappen de betaling via iDeal uitvoeren. Dit kan binnen 30 dagen na je aankoop. Indien je vragen hebt over de factuur of eenmalige machtiging kun je contact opnemen met Klarna. 

Klarna voert voor Plantenbakken & Zo het volledige achteraf-betalenproces uit. Dit betekent dat je per email een factuur van Klarna ontvangt om het gekochte product te betalen. Deze factuur ontvang je pas als je bestelling bij ons opgehaald is om bij jou te komen leveren. 

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met Klarna voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven staat in haar privacystatement. Wij delen klantinformatie met Klarna uitsluitend voor uitvoering van de gegevenscontrole en niet voor commerciële doeleinden. Mocht je verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website.

 

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een "bevestiging van je bestelling". In deze mail zit als bijlage de factuur. Mocht je deze factuur niet meer kunnen vinden, neem dan contact met ons op. We lossen het graag voor je op. 

Mocht je een bestelling plaatsen met producten die niet online te bestellen zijn (maatwerk plantenbakken, planten, struiken, plaatsen van de plantenbakken, etc), dan sturen wij jou rechtstreeks een factuur. 

Klantenservice

Klantenservice

Stel je vraagStel je vraagStel je vraag

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Verzenden Verzenden