Annuleren & Retourneren

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren als ik deze nog niet ontvangen heb?

Ja hoor, dat kan. Breng ons het liefst zo snel mogelijk per email op de hoogte van je annulering. Wij zorgen er dan voor dat je het betaalde bedrag binnen 2 werkdagen weer gecrediteerd krijgt op de manier zoals je betaald hebt.  

 

Kan ik mijn reeds ontvangen bestelling retourneren? 

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je bestelling niet helemaal aan je wensen voldoet. Bij Plantenbakken & Zo doen wij daar niet moeilijk over. Stuur ons binnen twee weken na het ontvangen van je bestelling een email met je ordernummer. Wij nemen dan contact met je op hoe je je bestelling kunt retourneren. De bezorgkosten van je bestelling nemen wij op ons, de bezorgkosten van het retourneren brengen wij in mindering op het betaalde bedrag. Binnen 4 werkdagen na het ontvangen van de geretourneerde bestelling staat het geld weer op je rekening. De kosten voor het retourneren bedragen € 49,95 per pallet.

 

Wat als de beplanting niet voldoet aan mijn verwachtingen?

Wat vervelend! We hebben ons best gedaan je aan een plant te helpen die goed bij jou past. Je kunt uiteraard je bestelling altijd zonder opgaaf van reden annuleren, als dit maar binnen 2 dagen na ontvangst gebeurt. Wij zorgen dan dat je planten zo snel mogelijk opgehaald en weer goed verzorgd worden. 

Bomen en meerstammige struiken kunnen niet geretourneerd worden. Voorafgaand aan aankoop of bezorging mailen wij je een foto van de boom of struik zodat je weet wat je kunt verwachten. 

 

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Je begrijpt vast dat je de volgende producten niet terug kunt sturen:

* Op maat of kleur gemaakte plantenbakken
* Speciaal voor jou uitgezochte bomen of struiken
* Gebruikte producten

 

Klantenservice

Klantenservice

Stel je vraagStel je vraagStel je vraag

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Verzenden Verzenden