Bezorging binnen Nederland

 

Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Ja, meestal kan dat! Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om een voorkeursdag aan te geven. Wij doen ons uiterste best om hier gehoor aan te geven. Mocht een product een langere levertijd hebben nemen wij contact met je op voor een geschikte bezorgdag.

Een klein deel van ons assortiment wordt rechtstreeks vanaf de leverancier verzonden. Wanneer de leverdatum bekend is brengen wij jou hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte. De avond voor de levering ontvang je een mail met de track & trace gegevens van Sanders|Fritom.  

 

Hoe duur zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Onze producten zijn niet geschikt voor verzending met een pakketdienst. Wij werken samen met transportbedrijven om jouw bestelling schadevrij af te leveren. Bij een orderwaarde vanaf € 350,-- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij bestellingen onder € 350,-- berekenen wij € 27,95 verzendkosten. Uiteraard kunt u ook kiezen voor de optie "afhalen", dit is gratis!

 

Binnen hoeveel dagen heb ik mijn bestelling in de tuin?

Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden, dus op uiterlijk de derde werkdag kun jij genieten van je bestelling! 
Producten die niet op voorraad zijn duren wat langer, we informeren je hier tijdig over.

 

Zet de transporteur de plantenbakken op zijn plaats of plant hij de plantjes ook in?

Nee, helaas. Dat mogen we niet van hem verwachten. Mocht je je bestelling op een specifieke plaats in je tuin geplaatst willen hebben, vraag dan even een offerte op. Wij komen dan met ons hoveniersbedrijf bij jou op locatie. De transporteur lost je bestelling op het aangegeven afleveradres tot waar ze met een palletwagen kunnen komen. Let op; palletwagens kunnen niet over grind, drempels, gras, onverharde paden of in de lift. Verpakkingsmaterialen en pallet(s) blijven bij u achter. 

 

Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden?

Bestellingen op de Waddeneilanden worden helaas niet bezorgd. Wel is het mogelijk om een afleverpunt aan het vasteland te regelen, zodat je zelf je bestelling per boottocht kunt vervoeren.

Kan ik mijn producten ook bij jullie afhalen?

Ja hoor, geen probleem voor wat betreft de producten die wij op voorraad hebben! Van maart t/m juni zijn wij op zaterdag van 9 tot 13 uur altijd aanwezig in ons magazijn. Komt zaterdag niet handig uit? Bel even om te vragen of wij ook op andere momenten in ons magazijn zijn. Wanneer je je producten wilt afhalen, kun je bij ons pinnen. 
Van juli t/m februari mag je uiteraard ook langskomen in ons magazijn. Neem even contact op; samen zoeken we dan een geschikt moment. Uiteraard vervallen dan de verzendkosten!

 

 

 

Klantenservice

Klantenservice

Stel je vraagStel je vraagStel je vraag

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Verzenden Verzenden