Bezorging binnen Nederland

Alle informatie over het bezorgen van je producten.

 

Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Ja, meestal kan dat! Voor het bezorgen van de door jouw bestelde producten werken wij samen met RW koeriers. Wanneer jij een bestelling plaatst, maken wij jouw order gereed in ons magazijn. Vervolgens brengen wij jou en RW koeriers per mail op de hoogte dat je bestelling klaar is voor verzending. Het mooie van RW koerier is dat jij als klant samen met RW koerier een geschikt bezorgmoment kan bepalen. En wil je vooraf even gebeld worden? Ook geen probleem! Onze producten worden bezorgd op maandag t/m vrijdag, keus genoeg dus.

Een klein deel van ons assortiment wordt rechtstreeks vanaf de leverancier verzonden. Wanneer de leverdatum bekend is brengen wij jou hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte. De avond voor de levering ontvang je een mail met de track & trace gegevens van Sanders|Fritom.  

 

Hoe duur zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Onze producten worden gratis thuisbezorgd bij een bestelling vanaf € 200,--. Bij bestellingen onder € 200,-- berekenen wij € 9,95 verzendkosten.

 

Binnen hoeveel dagen heb ik mijn bestelling in de tuin?

Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden, dus op uiterlijk de derde werkdag kun jij genieten van je bestelling! 
Dit heb je zelf ook een beetje in de hand. Hoe eerder een afspraak met de koerier, hoe sneller je producten in de tuin.
Producten die niet op voorraad zijn duren wat langer, we informeren je hier tijdig over.

 

Zet de transporteur de plantenbakken op zijn plaats of plant hij de plantjes ook in?

Nee, helaas. Dat mogen we niet van hem verwachten. Mocht je je bestelling op een specifieke plaats in je tuin geplaatst willen hebben, vraag dan even een offerte op. Wij komen dan met ons hoveniersbedrijf bij jou op locatie. 

 

Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden?

Bestellingen op de Waddeneilanden worden helaas niet bezorgd. Wel is het mogelijk om een afleverpunt aan het vasteland te regelen, zodat je zelf je bestelling per boottocht kunt vervoeren.

Kan ik mijn producten ook bij jullie afhalen?

Ja hoor, geen probleem voor wat betreft de producten die wij op voorraad hebben! Van maart t/m juni zijn wij op zaterdag van 8 tot 16 uur altijd aanwezig in ons magazijn. Komt zaterdag niet handig uit? Bel even om te vragen of wij ook op andere momenten in ons magazijn zijn. Wanneer je je producten wilt afhalen, kun je bij ons pinnen. 
Van juli t/m februari mag je uiteraard ook langskomen in ons magazijn. Neem even contact op; samen zoeken we dan een geschikt moment. 

 

Benieuwd hoe het achter de schermen gaat als je bestelling bij ons binnenkomt?

Klantenservice

Klantenservice

Stel je vraagStel je vraagStel je vraag

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Verzenden Verzenden